22. marts 2018

NAV konsulent med ambitioner

  • Ønsker du frihed, udvikling og gode karrieremuligheder?
  • Vil du arbejde med de bedste og skarpeste kollegaer?
  • Motiveres du af kundekontakt og rådgivning?
  • Kan du lide at der er højt til loftet og uanede muligheder?

”Du får virkelig mulighed for at udvikle dig inden for dit fag. Og du bliver omgivet af kompetente kollegaer, der har det ´sjovt´ mens vi arbejder”.

Du bliver en del af et kompetent it-team på snart 12 personer hvor arbejdsglæde, fleksibilitet og kompetenceudvikling er af stor betydning for os. Vi værdsætter fællesskabet og laver en del aktiviteter sammen, som knytter os tættere til hinanden. Vi tror på, at en god arbejdskultur er styret af ligeværd og relationer, hvor man kender og respekterer hinanden, både fagligt og personligt. Vi tilbyder sundhedsforsikring, pensionsordning, lækker kantineordning og konkurrencedygtig løn m.m.

infoit er en del af revisions- og konsulenthuset inforevision med mere end 120 ansatte. I vores del af forretningen fokuserer vi på it-ydelser og rådgivning til mindre og mellemstore virksomheder og bistår med alt fra projektstyring, indkøb og levering til implementering og hosting. infoit’s primære løsninger er økonomi-, ERP- og Business Intelligence-systemer – produkter i Microsoft Dynamics-serien.

Opgaver

  • Teknisk ansvarlig på nye projekter
  • Analyse, løsningsdesign, test og undervisning
  • Sikre de bedste løsninger til kunden
  • Rådgive kunder ift. optimal udnyttelse af NAV produkter
  • Formulere kundebehov omkring NAV løsninger til udvikler
  • Spise frokost med os andre og gøre dagen til en god dag for alle :-)

Du vil have mulighed for at få ansvaret for hele processen omkring nye kunder; helt fra første indledende kontakt, over udarbejdelse af løsningsforslag til selve implementeringen hos kunden. Dertil kommer den efterfølgende og kontinuerlige kontakt, hvor der skal rådgives om løsningsmuligheder på kundens behov og ønsker.

Din faglighed

Vi er indstillet på at uddanne dig inden for relevante områder, så nedstående er ønsketænkning. Både junior og senior profiler har interesse.

Bred erfaring med Microsoft Dynamics NAV samt tillægsprodukter
Har uddannelse eller erfaring indenfor økonomi
Stærk kommunikator på dansk i både skrift og tale
Salgserfaring er heller ikke af vejen

Personligt falder det dig naturligt at …

  • dele viden og erfaringer med kollegaer
  • have tæt kontakt til kunder og kollegaer
  • formidle din faglige viden til ikke-fagfolk
  • tage ansvar for opgaver og arbejde selvstændighed
  • være nysgerrig og lære nyt

”Din personlighed er lige så vigtig som din faglighed. Du skal have lyst til at arbejde i et team og indgå i en social sammenhæng. Her både nørder vi den og hygger os. Og vi tager ansvar og initiativ på egen hånd. Det skal du være klar på. Og så skal du være kvalitetsbevidst og god til at sikre fremdrift i dine opgaver”.

Er du interesseret?

Send din ansøgning med CV og relevante bilag til info@inforevision.dk eller brug kontaktformularen her på siden. Hvis du har brug for yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Betinna Sidor, bsr@inforevision.dk, tlf. 39 53 50 00.

Vores vigtigste ressource – medarbejderne

I inforevision lever vi af at servicere kunder indenfor komplekse områder. Arbejdsglæde, fleksibilitet, kompetence og det at kunne tale med kunder, er af stor betydning for os. I inforevision gør vi derfor meget ud af at medarbejderne trives og samtidig løbende bliver udfordret.

Vi arbejder i dagligdagen tæt i teams og på tværs i organisationen. Dette giver den enkelte medarbejder en bred viden og referenceramme samt gode interne udviklingsmuligheder. Fællesskabet og det sociale liv har fokus – fordi vi tror på, at en god arbejdskultur er styret af ligeværd og relationer, hvor man kender og respekterer hinanden. Vi gør således meget ud af styrke relationerne på tværs i organisationen, ved at tilbyde en række arrangementer, som knytter vores medarbejdere tættere til hinanden og til inforevision.


Søg stilling