Høj kundetilfredshed i inforevision

inforevisions tilfredshedsundersøgelse fra 2015 viser en tæt sammenhæng mellem kundernes forventninger og dét, inforevision leverer. Især personlig kemi, høj faglighed og overholdelse af aftaler slår positivt ud på tilfredsheds-barometeret.

85 kunder har deltaget i undersøgelsen, som viser, at 93 % er tilfredse eller meget tilfredse med inforevision. Kunderne peger bl.a. på den personlige kemi i samarbejdet, revisors faglige dygtighed, kendskabet til kundens virksomhed og overholdelse af aftaler som kvaliteter, de er særligt tilfredse med i samarbejdet.

Også forhold som hurtig respons på henvendelser, faste kontaktpersoner og viljen til at gøre en ekstra og uopfordret indsats for kundens skyld sætter yderst positive aftryk i resultaterne.

Forventninger matcher leverancer

I undersøgelsen har kunderne først svaret på, hvor meget eller hvor lidt forskellige parametre betyder for deres valg af revisionsfirma. Dernæst har de svaret på, hvor tilfredse de er med inforevision på de samme parametre, og resultaterne viser en tæt sammenhæng mellem kundernes præferencer og dét, inforevision leverer.

Et afsæt for udvikling af inforevision

inforevision vil fremadrettet bruge undersøgelsens resultater til at forbedre og udvikle virksomhedens ydelser, kundeservice og organisering.